Пошук по сайту

Хімія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Методичні рекомендації та робочий зошит для виконання самостійних робіт із спеціальності 09010103 «Виробництво І переробка продукції рослинництва»

Методичні рекомендації та робочий зошит для виконання самостійних робіт із спеціальності 09010103 «Виробництво І переробка продукції рослинництва»





Сторінка1/9
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ « СТАРОБІЛЬСЬКИЙ ТЕХНІКУМ

ЛУГАНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ »


ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора

з навчальної роботи

_____________ О.В. Рогозян

„ _____ ” ___________ 2016 р.

А Г Р О Х І М І Я

Методичні рекомендації та робочий зошит

для виконання самостійних робіт

із спеціальності 5.09010103

« Виробництво і переробка продукції рослинництва »


Викладач _______________ Р.В.Бондар
Методичні рекомендації та робочий зошит для виконання самостійних робіт розглянуто і затверджено цикловою комісією агро - економічних дисциплін

Протокол № _____ від „ _____ ” ___________ 2016 р.
Голова циклової комісії _______________ Г.П. Бриндюк
Зав. відділенням _______________ О.Г.Фесенко
Методист _______________ А. М. Фугель

2016 р.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ « СТАРОБІЛЬСЬКИЙ ТЕХНІКУМ

ЛУГАНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ »

А Г Р О Х І М І Я
Методичні рекомендації та робочий зошит

для виконання самостійних робіт із спеціальності 5.09010103

« Виробництво і переробка продукції рослинництва »


Студента(ки) групи Р - 21

_________________________________

_________________________________

_________________________________

2016 р.

-1-

Самостійна робота 1
Тема: « Вступ. Хімічний склад рослин »
Література: Л - 1, с. 6…20; Л - 2, с. 5…12; 14…16; 218…223;
Завдання 1. Агрохімічне обслуговування сільського господарства і екологічні проблеми агрохімії.

Охарактеризуйте структуру, що проводить агрохімічне обслуговування сільського господарства та поясніть які екологічні проблеми стоять перед агрохімією.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. Історія розвитку агрохімічних знань. Роль українських вчених у розвитку агрохімії.

Опишіть: історію розвитку агрохімічних знань у зарубіжних країнах, і в Україні та роль українських вчених у розвитку агрохімії.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-2-

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 3. Якісний склад урожаю сільськогосподарських культур.

Поясніть, що таке якісний склад урожаю сільськогосподарських культур, та як впливають елементи живлення на біологічну якість сільськогосподарської продукції.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 4. Вміст головних елементів живлення в рослинах і винос їх з урожаєм. Значення хімічного аналізу рослин.

Запишіть: які елементи живлення в рослинах є головними, як відбувається винос їх з урожаєм, в якій кількості. Дайте відповідь на питання: що таке макро – та мікроелементи. Поясніть що таке хімічний аналіз рослин, яке його значення.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка « _____ », _____ ____________ 201 __ р. __________________________

( підпис викладача )

-3-

Самостійна робота 2

Тема: « Живлення рослин »

Література: Л. – 1, с. 22…42; Л. – 2, с. 19…35; Л. – 2, с. 29…46.
Завдання 1. Види живлення рослин. Некореневе живлення. Кореневе живлення рослин.

Дайте відповідь на питання: Що таке живлення рослин, які бувають типи живлення?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Поясніть як відбувається процес некореневого живлення:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Поясніть як відбувається процес кореневого живлення:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. Механізм надходження поживних речовин у рослину. Вибіркове засвоєння поживних речовин і фізіологічна реакція солей.

Опишіть механізм надходження поживних речовин у рослину:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Поясніть як відбувається вибіркове засвоєння поживних речовин та що таке фізіологічна реакція солей

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

-4-

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 3. Умови навколишнього середовища та засвоєння поживних речовин рослинами.

Опишіть як впливають умови навколишнього середовища ( вологість грунту і повітря, освітлення, аерація грунту, температура навколишнього середовища і грунту, концентрація поживного розчину, реакція поживного розчину, кореневі виділення, і мікроорганізми) на засвоєння рослинами поживних речовин.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 4. Діагностика живлення рослин.

Дайте визначення поняття діагностики живлення рослин та її видів, і коротко опишіть методики їх проведення.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-5-

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 5. Застосування добрив як засіб регулювання умов живлення рослин. Вплив елементів живлення на якість сільськогосподарської продукції.

Поясніть як можна регулювати умови живлення рослин при застосуванні добрив:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дайте відповідь на питання: Як впливають елементи живлення на якість сільськогосподарської продукції?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка « _____ », _____ ____________ 201 __ р. __________________________

( підпис викладача )

-6-

Самостійна робота 3

Тема: « Склад і вбирна здатність грунту »

Література: Л - 2,с. 36…41.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Практикум для студентів 1 курсу спеціальності
Для підготовки до практичних занять та виконання завдань для самостійної роботи слід завести окремий зошит

Інструктивно-методичні матеріали до виконання лабораторних робіт...
Нгулецький коледж державного вищого навчального закладу «криворізький національний університет»

Кіровоградський обласний навчально-виховний комплекс (гімназія-інтернат-школа...
Методичні рекомендації щодо організації дослідження та оформлення науково-дослідницьких робіт (на допомогу слухачам Малої академії...

Рогатинський державний аграрний коледж
Посібник для виконання лабораторних робіт та самопідготовки з дисципліни “Неорганічна хімія”. Викладено теоретичні основи загальної...

Методичні рекомендації щодо організації, підготовки та проведення...
Методичні рекомендації для педагогів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, майстрів виробничого навчання І викладачів...

Сільське господарство, мисливство, лісове господарство
Ця секція включає вирощування рослинних І тваринних природних ресурсів. Вона включає діяльність з рослинництва, тваринництва, лісівництва,...

Автор: Ясінська Наталія Володимирівна, вчитель вищої кваліфікаційної...
В курсі хімії заплановано11 практичних робіт, але на жаль відсудність підручника (профільного рівня) ускладнює виконання практичних...

Методичні рекомендації Схвалено наказом Міністерства освіти І науки...
...

Методичні рекомендації та практичні завдання зі складання стислих...
Методичні рекомендації та практичні завдання зі складання стислих текстів (анотування, реферування) англійською, французькою І німецькою...

Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2015-2016 навчальному році
Для учнів 8-11-х класів чинними залишаються рекомендації, що містяться у листі Міністерства №1/9-426 від 01. 06. 2012 року «Щодо...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




h.ocvita.com.ua
Головна сторінка