Пошук по сайту

Хімія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Аналіз виконання завдань ІІІ (обласного) етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

Аналіз виконання завдань ІІІ (обласного) етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії





АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ІІІ (ОБЛАСНОГО) ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ХІМІЇ
ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії проходив 19, 27 січня 2013 року на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

Участь в обласному етапі взяли 138 учнів навчальних закладів області. Із них – 33 учні 8 класів, 34 учні 9 класів, 34 учні 10 класів та 37 учнів 11 класів.

Олімпіада проводилася в два тури: теоретичний та експериментальний.

За результатами перевірки робіт учасників обласного етапу члени журі відмічають достатній рівень :

  • виконання учасниками олімпіади тестових завдань, складених за програмовим матеріалом;

  • володіння понятійним апаратом, міжнародною термінологією та тривіальними назвами речовин;

  • розуміння сутності хімічних процесів та екологічних проблем, пов’язаних із необдуманим використанням хімічних речовин.

Проте:

  • підготовка більшої частини учнів здійснюється за навчальними програмами, а не за програмами підготовки до Всеукраїнських учнівських олімпіад;

  • більше 50% учасників не володіють сучасними підходами до розв’язування розрахункових та аналітичних задач, тому значні труднощі в учасників обласного етапу олімпіади викликали завдання щодо ідентифікації хімічних речовин за певними фізичними та хімічними властивостями, комбіновані та ускладнені задачі з використанням розрахунків за паралельними реакціями, задачі на виведення формули речовини, встановлення складу сумішей за властивостями їх компонентів, встановлення будови молекул складних речовин;

  • для більшості учасників ІІІ етапу найважчими виявилися завдання експериментального туру. Із 67 учнів 8-9 класів до виконання експерименту було допущено лише 16 (24%). Частково завершили експеримент лише 11 із них, що свідчить про низький рівень сформованості практичних навичок розв’язування експериментальних задач, користування найпростішим хімічним приладдям та реактивами.


Журі обласного етапу олімпіади

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії
«Графік проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2015-2016 навчальному році», якими повинні керуватися оргкомітети...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської...
Рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу всеукраїнської олімпіади школярів з екології

Комунальний заклад «дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
Міністерства освіти І науки України від 22. 09. 2011р. №1099 надсилаємо Вам «Доповідну записку про проведення ІІІ етапу Всеукраїнської...

Методичні рекомендації та завдання з підготовки школярів до участі...
Комплект олімпіадних завдань охоплює програмовий матеріал з різних розділів курсу історії України та Всесвітньої історії за попередні...

Красноармійській міський відділ освіти Методичний кабінет Аналіз...
Умови завдань контрольної роботи за темою „Початкові хімічні поняття. Поняття про речовину” (7 клас)

Рекомендована література при підготовці учнів до Всеукраїнської олімпіади з хімії
Ахметов Н. С. Актуальные вопросы курса неорганическаой химии. — М.: Просвещение, 1991. – 224 с.: ил. – ( б-ка учителя химии)

Аналіз роботи методичного кабінету за І півріччя 2015 року
«Удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, підвищення результативності І якості навчально-виховного процесу шляхом...

Беївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Методичний кабінет...
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з біології у 2016 році складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної...

І. Організаційний момент ІІ. Повідомлення теми, мети І завдань уроку...
О. С. Полонська, учитель хімії І категорії Степненської зош, Запорізький р-н, Запорізька обл

МІнІстерство освІти І науки Укра
України від 22. 09. 13 №1099, та з метою створення належних умов для виявлення І підтримки обдарованої молоді, розвитку предметних...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




h.ocvita.com.ua
Головна сторінка