Пошук по сайту

Хімія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Самоаналіз відкритого уроку з хімії в 9 класі

Самоаналіз відкритого уроку з хімії в 9 класі





Самоаналіз відкритого уроку

з хімії в 9 класі
1. Психолого-педагогічна характеристика класу.

Клас дуже неоднорідний по успішності. Є учні, що важко сприймають новий матеріал, але є такі, що мають високі успіхи у вивченні хімії. Учні цього класу непогано володіють навичками індивідуальної та самостійної роботи. Все це враховувалось при плануванні уроку та визначенні технологій для використання на уроці.

  1. Місце даного уроку у темі, що вивчається, формулювання цілей уроку:

Даний урок є продовженням вивчення властивостей алканів, за типом вивчення нового матеріалу. .

Цілі уроку: формувати знання учнів про хімічні властивості алканів; розкрити хімічні властивості алканів, їх реакцію з розчинами кислот, лугів, калій перманганату; показати значення реакцій горіння, повного й часткового окиснення для алканів; розвивати навички й уміння складання рівнянь хімічних реакцій на прикладі хімічних властивостей алканів, розвивати увагу, пам’ять, хімічну мову, логічне мислення, робити висновки; формувати  комунікативну та інформаційну компетентності; виховувати культуру поведінки під час уроку, культуру взаємин.
Організація уроку:

Для виконання триєдиної цілі уроку були обрані наступні пасивні, активні та інтерактивні методи навчання: метод практичного використання знань, індивідуальна робота, словесно-дедуктивний метод, використання ІКТ, аутотренінг.

Щоб залучити учнів до навчання необхідні все нові й нові форми організації уроку, де за основу береться пізнавальний інтерес учнів, а вчитель являється лише каталізатором, котрий посилює цей інтерес. Виходячи з цього на уроці були використані наступні форми роботи с учнями:

  • Фронтальна робота, як найбільш ефективна з точки зору психологічного комфорту учнів ;

  • Індивідуальна робота, що дозволяє дати посильне завдання слабо встигаючим учням;

  • Самостійна робота у вигляді вправи «Перевір себе»:


Така форма організації учбової діяльності на уроці суттєво підвищує мотивацію навчання, ефективність та продуктивність учбової діяльності, забезпечує роботу всього класу, дозволяє учням розкрити свої здібності. Обрані форми та методи ведення уроку відповідали завданням уроку, характеру та змісту учбового матеріалу, рівню знань, умінь та навичок учнів.

Структура уроку дозволяє логічно підвести учнів до вивчення нового матеріалу по темі уроку, так як на підготовчому етапі було відпрацьовано весь раніше вивчений матеріал: будова і властивості алканів.

.

Для створення максимально комфортних умов роботи на уроці було представлено необхідне обладнання та матеріали: комп’ютер, підручники, роздатковий матеріал .

  1. Чи вдалося вирішити поставлені задачі, досягти запланованих результатів уроку, при цьому уникнувши перенавантаження учнів?

Вважаю, що вдалося досягти запланованих результатів уроку, вирішити поставлені задачі. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів учбової діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: високий інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загально учбових умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння культурою запису хімічних рівнянь, розвиток уяви, логічного мислення, уміння порівнювати, робити висновки..




поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Конспект уроку з хімії у 7 класі за темою: Хімічні рівняння Конспект...
Проблемна ситуація як умова пізнавальної активності учнів

Урок хімії в профільному 10 класі Тема уроку
Тема уроку: Загальна характеристика елементів vi-a групи. Поширення елементів у природі

Урок хімії в 9 класі Тема
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І навичок І творчого застосування їх на практиці

За новою програмою!!!
Розробки контрольних робіт згідно нової програми з біології у 6 – 7 класі та хімії у 7 класі

Урок хімії в 11 класі Тема уроку: Естери
Сформувати поняття естерів, розглянути їх будову, номенклатуру, властивості, добування в результаті реакції етерифікації, застосування....

Конспект уроку з хімії у 7-му класі на тему: Підготувала
На дошці зображений багатоповерховий будинок, на даху якого зображений ключ від країни „Елементи”. Щоб до нього дістатися, потрібно...

План конспект уроку хімії в 7 класі по темі Складання формул бінарних...
Обладнання: періодична система хімічних елементів, алгоритм визначення валентності в бінарних сполуках

Конспект уроку з інформатики у 10 класі на тему: «Power Point. Створення...
Організаційна частина. Перевірка присутності учнів, готовності до уроку. Повторення основних пунктів правил безпеки та поведінки...

Урок в 9 класі Цілі уроку: навчальна
Цілі уроку: навчальна оцінити значення хімічних сполук та хімічних процесів, що відбуваються у природі та їх вплив на довкілля

Уроку фізики у 8 класі Тема уроку. Розрахунок кількості теплоти в...
Мета уроку. Закріпити знання учнів про агрегатні перетворення, сформувати навички розрахунку кількості теплоти в процесі зміни агрегатного...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




h.ocvita.com.ua
Головна сторінка